loading

Novosti

PROMO LOGISTIKA – TVRTKA PARTNER SVOJIH ZAPOSLENIKA
13 ruj, 2019

PROMO LOGISTIKA – TVRTKA PARTNER SVOJIH ZAPOSLENIKA

Kao vodeća hrvatska tvrtka za tehničke i logističke usluge te uslugu najma opreme, zbog povećanog opsega posla u potrazi smo za novim zaposlenicima koji će se uklopiti u dinamično i izazovno radno okruženje event industrije. Tijekom 13 godina izrasli smo u jednu od najuglednijih i najvećih tvrtki u regiji s više od 50 zaposlenih te stotinama realiziranih projekata, a sada dio našeg tima možeš postati i ti!

Snažan i kontinuiran rast te zahtjevnost projekata i radne okoline potaknuli su nas da unaprijedimo uvjete rada i kvalitetu radne okoline. Event industrija specifična je po tome što se velik broj događanja odvija u večernjim satima, vikendom i praznicima pa je, obzirom na drugačije zakonitosti posla, ključno zaposlenima osigurati poticajno okruženje i dodatne pogodnosti. U suradnji sa SELECTIO-m, vodećom agencijom za konzalting i posredovanje u zapošljavanju, tijekom 2018. i 2019. godine osmislili smo plan dodatnog unapređenja i razvoja organizacije s posebnim naglaskom na ljudske potencijale. „Promo logistika je odličan primjer tvrtke koja je u svom procesu organskog rasta na vrijeme uvidjela da rast treba biti uređen i organiziran, a menadžment osnažen za svoju ulogu. Konzultantska uloga SELECTIO-a i proces podrške sastoji se prvenstveno u uspostavi HR funkcije kao strateške podrške businessu, zatim u reviziji postojećih procesa i strukture te dizajnu novih procesa prilagođenih ne samo trenutnoj točki rasta, nego s perspektivom planiranog daljnjeg rasta i vizije tvrtke,“ komentirala je Tanja Prekodravac, Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja u tvrtki SELECTIO.

Od svibnja 2019. godine imamo odjel za ljudske potencijale, čiji je zadatak da, uz zapošljavanje, osmisli i provede edukacije zaposlenih te kreira sustav motiviranja i nagrađivanja zaposlenih da bismo im pružili stabilno, sigurno i poticajno okruženje za osobni rast i razvoj. U tome imamo pomoć stručnjaka, na čelu s Kristinom Popović Vuić, voditeljicom projekata / Senior HR konzultantom u SELECTIO-u, koja je pojasnila: „Važan dio aktivnosti odnosi se na osnaživanje menadžera u njihovoj ulozi i kompetencijama potrebnim za poslovanje kao i za vođenje ljudi te Employer branding aktivnosti za potrebnu vidljivost na tržištu rada i image tvrtke. U cijelom procesu vrlo je važna svjesnost Uprave o potrebi organiziranog i osnaženog rasta te činjenica da se o budućnosti poslovanja razmišlja na vrijeme, odnosno unaprijed.“

Zajedno s širokom mrežom suradnika i podizvođača, organiziramo ili sudjelujemo u niz velikih domaćih i međunarodnih projekata, kao što su, na primjer, ULTRA Europe festival u Splitu, ugledna poslovno – tehnološka konferencija WinDays i Poreč Open Air festival. Projekata je sve više, a mnogi se organiziraju i realiziraju u regiji ili u nekoj od zemalja Europske unije pa smo upravo otvorili natječaj kroz koji želimo zaposliti niz djelatnika. Uz odlično radno okruženje i redovna primanja, očekuju vas brojna putovanja po Hrvatskoj, regiji i inozemstvu, raznovrsni projekti te suradnja s vodećim globalnim i hrvatskim brandovima, učenje od vrhunskih audio, video i light stručnjaka, mogućnost napredovanja te rad s najkvalitetnijom opremom (DiGiCo, Spyder, Robe, d&b audiotechnik itd.). 

Postanite i vi dio tima koji se vodi sloganom tvrtke „Uz nas je sve moguće“!

Povezane novosti

Otkrijte kako možemo pomoći
Kontaktirajte nas

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija