2006. godine grupa entuzijasta i ljudi s vizijom osnovala je Promo logistiku, firmu za pružanje logističke potpore različitim promotivnim aktivnostima.
Vođeni sloganom „Uz nas je sve moguće!“ od tada nalazimo rješenja i tamo gdje ih naizgled nema. Težimo klijentima ponuditi više, a to je s vremenom rezultiralo i širenjem naše ponude.
Danas Promo logistika predstavlja jednog od tržišnih lidera u području event industrije. Nudimo kompletnu organizaciju i realizaciju evenata, s posebnim naglaskom na tehničkoj podršci, odnosno produkciji u smislu audio, video, light i event opreme. Na raspolaganju smo vam i za idejno osmišljavanje i vizualizaciju scenografskih rješenja, ali i kompletnog eventa. Također, važan dio naše ponude je i logistička podrška u vidu skladištenja, transporta, manipulacije i distribucije.
Od rujna 2023. poslujemo kao MOJO Rental Southeast Europe d.o.o., i dalje pomičući granice mogućeg kako bismo pružili jedinstvena iskustva, stvorili nezboravne doživljaje i pokrenuli najbolje emocije.
S ponosom možemo reći da iza nas stoji velik broj uspješno odrađenih evenata, konferencija, koncerata, festivala, partyja, vjenčanja… Iskustvo, znanje, vrhunska profesionalna oprema te visoki profesionalni standardi i reference garancija su uspjeha. Obratite nam se s povjerenjem i učinite vaš event iskustvom koje se pamti jer – uz nas je sve moguće!
====
NAŠ SLOGAN
Uz nas je sve moguće.
NAŠE ZAŠTO
Pomičemo granice mogućeg kako bismo pružili jedinstvena iskustva, stvorili nezaboravne doživljaje i pokrenuli najbolje emocije.
NAŠA MISIJA
Od ideje i organizacije pa sve do realizacije, tu smo da evente naših klijenata pretvorimo u događaje za pamćenje. Naša je misija, uz pomoć vrhunske opreme u rukama predanog i iskusnog tima, realizirati najbolja rješenja za sve vrste evenata u skladu sa željama naših klijenata.
NAŠA VIZIJA
U 10 godina sa 100 zaposlenika do 10.000 projekata i 10.000.000 sretnih ljudi.